Marco Colonna

Laureando in Giurisprudenza, persegue l’intento di ridefinire il concetto di “parrucchiere”, perché lo stylist non è solo colui che “mette le mani sui capelli”, ma un soggetto in grado di leggere mente e corpo rivoluzionando ciò che per decenni è stata l’idea del “salone di bellezza”.

Appassionato di tecnologia, musica, arte, letteratura e cinema è un bacino di progetti sempre innovativi per stupire l’utente finale. Responsabile marketing del gruppo è anche membro del comitato artistico di “Mimì Colonna” e ritiene l’immagine il miglior biglietto da visita, capace di orientare efficacemente la scelta.

Ama il lusso e l’eleganze nella loro semplicità ritrovando in ogni elemento uno stile unico e personale che non passa inosservato.

Essere se stessi è il miglior talento da condividere, ecco perchè le mode non vanno rincorse ma anticipate!

Marco Colonna

Graduating law student, he starts working with the clear intention of re-define the concept of “hairstyle” because a hairdresser is not simply the one who takes care of the hair but someone who he is also able to read the mind as well as the body of his/ her customer, doing a revolution in what for decades has been known as the paradigm of “beauty salon” .

Marco’s passions are technology, music, art, literature and cinema. Being a collection of ideas, he’s the marketing responsible and member of Mimì Colonna’s artistic committee. According to him, a good figure and a warm welcome both represent the best “business card” in orienting people towards an effective choice.

He loves lust and elegance combined with simplicity. Every single thing is special and individual.

You don’t have to follow trends but anticipate them… Being yourself is a talent that should be shared.

en_GBEnglish